SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

5 причини защо тренировките ви не са ефективни

07/17/2019
от Екип GOLD SARMS

Ако тренирате отдавна, вероятно ще дойде момент в който тренировките ви не вървят добре. В тази стати ще ви представим 5 от най-често срещаните причини за застой при трениране. Ето ги и тях:

1. Нямате прявилно изготвена програма

Това е най-често срещаната и банална причина – липсата на правилна тренировъчна програма за спортуващия. За постигането на успех във фитнеса се изисква повече от това просто да отидете на тренировка. Трябва ви стратегия, план за действие, който да донесе до желаните резултати. Всяка тренировъчна сесия трябва да бъде предварително планирана: за изгаряне на мазнини, за увеличаване на силата, за подобряване на скоростта и т.н.

Ето защо, първото и най-важно нещо е да решите за какво искате да тренирате. След като си поставите точно определена цел, можете да съставите режима си (препоръчваме ви да се консултирате с професионален фитнес треньор). Имайки тренировъчен режим в ръцете си, вие можете да започнете работата си за постигане на желания резултат. Не забравяйте: липсата на план е липса на успех!

2. Не сте достататъчно упорит

Въпреки че, както споменахме по-горе, не е достатъчно само да отидете във фитнес залата, реално голяма част от успеха се крие именно в това – да се мотивирате достатъчно и да посещавате мястото си за спорт всеки ден! Упоритостта и готовността да работите са изключително важни за постигане на добри резултати.

Следете внимателно дните в които тренирате и почивате и се опитвайте да не пропускате тренировки. Препоръчваме ви да си купите стенен календар, който да е само за отбелязване на тренировъчните ви програми. Опитайте се предварително да отбележите с големи хиксове дните, през които трябва да сте в залата. Така ще се мотивирате и ще знаете кога трябва да сте в готовност за тренировка.

3. Постоянно променяте целите си

Това е тема позната на много спортисти. Постоянната промяна на целите ви може да ви изиграе изключително лоша шега. Един месец искате да качите мускулна маса. Следващият месец, решавате че трябва да свалите килограми. А един месец след това, решавате че ви трябват силови тренировки и зарязвате всичко останало. Разбирате ли къде е проблемът?

Невъзможно е да видите резултати и развитие, ако постоянно променяте крайната си цел. Помислете върху това. Ако още не знаете каква е целта ви и защо въобще ходите в залата, може би е време да си съставите реален план – което ни връща към точка 1 и създаването на тренировъчен режим.

4. Никога не променяте програмата си

Тук темата става доста деликатна – трябва да успеете да прецените момента, в който вече целта ви е постигната, резултите са реалност, и можете да пристъпите към следващата цел. Често това се оказва проблем за много спортисти.

Друг честосрещан проблем е липсата на разнообразие в тренировъчния режим, който може да отегчи и най-амбицирания спортист. Опитайте се да променяте програмата си през месец или няколко месеца, така че дори и целта да остава същата, самата програма да ви предоставя по-голямо разнообразие. Опитването на повече упражнения и натоварвания ще ви помогне да откриете това което най-добре отговаря на тялото ви

5. Не се пазите по време на тренировка

Травмите могат да се случат на всекиго. Ако сте готови да пожертвате здравето си за да постигнете по-бързи резултати, това е една от най-големите ви грешки. Можете ли да постигнете по-бързи резултати ако прекалите с тренировки, добавки и т.н.? Разбира се, че да! Но здравословните проблеми могат да ви върнат в първи клас за отрицателно време.

Така че, ако искате да постигнете резултати в залата, не залагайте на бързите методи, които ви вредят – истиският тест за характер е можете ли да запазите търпение и да сте достатъчно амбицирани за да тренирате колкото е нужно на организма ви, така че да постигнете качествени и безопасни резултати.