SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

7 здравословни, висококалоричнии плода, които ви помагат да качите килограми

07/19/2019
от Екип GOLD SARMS

За някои хора покачването на килограми и изграждането на мускулна маса може да бъде трудно. Въпреки че плодовете не са типичната храна, за която ни идва на ума когато става на въпрос за напълняване, някои плодове могат да ви осигурят допълнителни калории за увеличаване на теглото. Освен това, те ви дават важни витамини и минерали за правилно функциониране на организма. Ето 7 здравословни и висококалорийни плодове, които ще ви помогнат да качите килограми:

СВЕЖИ ПЛОДОВЕ

1. Банани

Бананите са чудесен избора ако искате да качите килограми. Те са не само бугати на нутриенти, но и чудесен източник на калории и въглехидрати. Един среден по размер банан съдържа 105 калории, и около 1 грам протеин. Те са удобен вариант за бърза закуска и могат да бъдат прибавени към овесени ядки и смутита.

2. Авокадо

Авокадото има страхотен хранителен състав. Освен това, този плод е богат на калории и здравословни мазнини, което е чудесно за хората, опитващи се да качат килограми. Половин авокадо ви осигурява 161 калории и 2 грама протеин. Освен това, то е богато на микронутриенти като калий, витамин К, С и В5. Може да го добавите в салати, супи и сандвичи.

3. Кокос

Кокосът е изключително популярен поради приятния си аромат и вкус. Този плод е чудесен източник на калории, като освен това съдържа голямо количество мазнини. 28 грама пресен кокос ви осигуряват 99 калории и 1 грам протеини. Освен това, той е богат на важни минерали, включително фосфор и желязо. Може да го добавите към салати, супи, смутита и десерти за да увеличите калориите на ястията си.

4. Манго

Мангото е вкусен и сладък плод, с впечатляващ хранителен състав. Подобно на бананите, той е чудесен източник на калории, предимно от въглехидрати. 165 грама манго ви осигуряват 99 калори и 1.4 грама протеин. Освен това, този плод съдържа мед, витамини от В комплекс, Витамин А и Е. Може да го консумирате самостоятелно или в смутита, салци и плодови салати.

СУШЕНИ ПЛОДОВЕ

5. Фурми

Фурмите са малки, цилиндрични плодчета, типични за тропическите райони. Те предимно се продават в изсушен вариант. Една фурма (около 24 грама) ви осигурява 66.5 калории (фурма калории) и 0.4 грама протеин. Имайки предвид процесът на изсушаване, през който фурмите преминават, те имат дълъг срок на годност, което ги прави удобни за съхранение в офиса и у дома. Те са чудесна добавка към различни печива и десерти, но могат да бъдат консумирани и самостоятелно.

6. Сливи

Сушените сливи не се консумират често, на всъщност те съдържат много полезни вещества. 1 сушена слива ви осигурява 67 калории и 0.6 грама протеин. Те имат високо съдържание на фибри и по този начин подпомагат храносмилането и пречистването на стомаха. Тези плодове могат лесно да бъдат включени към всякаква диета поради приятния си, сладък вкус.

7. Сушени кайсии

Кайсиите са популярен летен плод, който е приятен за консумация както пресен, така и изсушен. 1 сушена кайсия съдържа около 67 калории и 0.8 грама протеин. Освен че са богати на калории, сушените кайсии ви осигуряват бета каротен, лутеин и зеаксантин – три пигмента с ключово значение в здравето на очите. Може да ги добавите в мюсли, или да ги консумирате в комбинация с ядки, като следобедна закуска.