SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

8 начина да повишите естествено нивата на тестостерон

09/30/2019
от Екип GOLD SARMS

Тестостеронът е основният мъжки хормон. Именно той ви позволява да изграждате и поддържате мускулна маса, помага ви да изгаряте мазнините, повишава либидото, предпазва от сърдечни заболявания и диабет тип 2, прави ви по-привлекателни в очите на околните жени и ви помага да живеете по-дълго и по-добре.

1. Отървете се от излишните телесни мазнини

Мастните клетки произвеждат ензим, наречен ароматаза, който превръща нашия мъжки хормон тестостерон в женски полови хормони естроген. Тъй като се оказва, че имате повишено ниво на естроген, тялото ви се опитва да понижи нивото им и намалява производството на тестостерон, така че възможно най-малко тестостерон да ароматизира в естроген. И колкото по-малко тестостерон произвеждате, толкова по-плътни стават мазнините, толкова по-голяма е ароматизацията. Изпадате в порочен кръг, от който не можете да излезете, ако не се притеснявате от проблема с намаляване на нивото на мазнини в тялото си.

2. Яжте кръстоцветни зеленчуци

Кръстоцветни зеленчуци като обикновено зеле, карфиол, броколи, ряпа и др. съдържат вещество, наречено индол-3-карбинол, което влияе положително на метаболизма на естрогена при мъжете, намалявайки количеството на лошия естроген. Това от своя страна помага за поддържане на нормални нива на тестостерон. Затова в идеалния случай е необходимо да се яде порция кръстоцветни зеленчуци всеки ден.

3. Яжте повече мазнини

Диета с ниско съдържание на мазнини е синоним на ниско съдържание на тестостерон. Следователно, трябва да получавате достатъчно мазнини от храната всеки ден. Мазнините трябва да са разнообразни, както наситени, така и ненаситени. Съсредоточете се върху полезните Омега-3 мастни киселини, не избягвайте употребата на животински мазнини от месо, яйца и др., Яжте висококачествени растителни мазнини. Мазнините са от съществено значение за организма да произвежда тестостерон. Почти забравих - опитайте се да избягвате трансмазнините!

4. Правете повече секс или мастурбирайте
Сексуалната възбуда увеличава производството на тестостерон. Така че, здравословен секс 3-4 пъти седмично и нивото на тестостерона ви винаги ще бъде в най-доброто ниво.

Мастурбация (също самозадоволяване) е ръчното стимулиране на половите органи, най-често с цел постигане на сексуално удоволствие и евентуално – получаване на оргазъм. Т.е. това е начин за удовлетворяване на половия нагон.При най-разпространения метод на самостоятелна мастурбация сред мъжете пенисът се обхваща с ръка и стволът му се разтрива с движения нагоре-надолу. Това движение обикновено продължава до достигане на оргазъм, като основната стимулация идва от плъзгането на кожата върху главичката на пениса.

Освен с ръка, мастурбацията може да се осъществи и с изкуствени пособия – имитации на вагина или анус, или цяла секс кукла.
Мастурбацията води до отделянето на допамин в организма. Това е невротрансмитер, който активира центровете на удоволствие в мозъка ви. Успоредно с това се отделя и ендорфин, който пък намалява усещането за болка.
Докато мастурбирате е добре да гледате порно. Порното засилва сексуалното желание у мъжете.Oт мнoгo гoдини учeнитe cчитaт, чe пoрнoтo нaрушaвa ceриoзнo ceкcуaлния живoт нa мъжeтe, кaрaйки ги дa ce чувcтвaт нecпocoбни дa зaдoвoлят пaртньoркитe cи.

Нoвo изcлeдвaнe нaпрaви нa пух и прaх тaзи тeзa. Вcъщнocт ce oкaзвa, чe глeдaнeтo нa пoрнo или нa филми cъc ceкcуaлнo cъдържaниe възбуждa мъжeтe и увeличaвa aпeтитa им зa ceкc.

5. Яжте достатъчно въглехидрати

Диета с ниско съдържание на въглехидрати също намалява нивата на тестостерон, така че трябва да ядете достатъчно въглехидрати. Опитайте се да изберете добри източници на въглехидрати за храна, която ще бъде богата на хранителни вещества, които съдържат, като елда, овесени ядки, ориз, картофи и др.

6. Яжте достатъчно калории

Нискокалоричните диети също влияят на нивата на тестостерон. Задайте не много голямо ниво на дефицит в диетата, нека е по-добре да отслабнете по-дълго, но ще бъде по-здравословно. Също така, понякога си правете почивки от диетата, преминавайки към нивото на поддържащи калории.

7. Тренирайте с желязо

Тренировки, които включват силови упражнения имат благоприятен ефект върху производството на собствен тестостерон. Въпреки че покачването на тестостерона в резултат на тренировка не е много дълго, той също играе роля в цялостната картина.

8. Вземете добавки, съдържащи цинк, магнезий и витамин D

По-големият брой "усилватели на тестостерон", които можете да намерите на рафтовете на магазините, не работи точно както бихме искали да увеличим нивата на тестостерон. Затова ви съветвам да насочите вниманието си към употребата на определени вещества, липсата на които в организма може да доведе до намаляване на нивото на тестостерона ви.

При хора, които често тренират и водят активен начин на живот, дефицитът на цинк и магнезий много често се наблюдава, защото тези микроелементи излизат от тялото с пот. И почти всички хора, които живеят в умерен климат, имат недостиг на витамин D. И тъй като всички тези 3 елемента са необходими за производството на тестостерон, дефицитът им може да доведе до намаляване на нивата на тестостерон в организма.Затова се опитайте да добавите 200-400 mg магнезий (например под формата на глюконат или цитрат), 20-50 mg цинк и 2000-5000 единици витамин D3 в ежедневната диета. И нивото на тестостерона ви винаги ще бъде в горните граници.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив