SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

9 съвета за достигане на дневния ви брой крачки

06/18/2019
от Екип GOLD SARMS

Поставянето на цел за дневен брой крачки е изключително полезно решение. Има много мобилни приложения, с които лесно можете да следите активността си и дори да правите статистика за нивото си на движение. Следенето на броя извървени крачки може да ви помогне да направите реалистична оценка на физическата си активност, както и да ви даде мотивация за подобряване.

За повечето хора е предизвикателство да отделят достатъчно време за вървене всеки ден. Понякога просто не се получава – може би сте били заети на работа и не сте успели да излезете в обедна почивка, или сте били изморени и сте хванали автобуса, вместо да повървите пеш. Винаги има извинения за да не се свърши нещо… Но с достатъчно мотивация и решителност, можете лесно да превърнете вашите цели в реалност! Ето няколко съвета и препоръки за лесно постигане на дневния ви брой крачки:

1. Направете го забавно

Качете се на степера и потренирайте докато гледате телевизия или любим филм. Може да опитате да играете някоя игра, докато сте на пътеката или пък да случате аудиокнига. Приятната музика също може да бъде много мотивираща по време на спорт. Слагайте слушалките и излезте на разходка в парка!

2. Гледайте на домашните задължения като на допълнителни крачки

Изхвърляне на боклука или ходене до магазина – перфектна възможност за допълнителни крачки! Простирането на дрехи също може да се превърне в упражнение, ако оставите дрехите далеч от простира и закачате всяка една по една, като вървите до коша с прането.

3. Паркирайте по-далеч

Паркирането по-далеч от крайната ви дестинация е чудесен начин да си осигурите още допълнителни крачки. Имате среща с приятели? Спрете няколко пресечки преди уговореното място и повървете пеш.

4. Използвайте тоалетната на друг етаж

Ако работите в сграда на няколко етажа, използвайте тоалетната на по-горен или долен етаж за да добавите допълнителни стъпки и да се раздвижите по време на работа.

5. Разпределете си вървенето през деня

Вместо да се опитвате да вървите 1 час преди работа, защо не разделите крачките си на 3 серии по 20 мин? Така неусетно ще сте постигнали целта си!

6. Разходете кучето

Ако имате домашен любимец, или някой ваш приятел има, защо не се включите активно в разходката му? Една обиколка на квартала ще се отрази добре на всички ви и ще добави лесни крачки за деня ви.