SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Анатомия на мускулатурата на ръцете

10/07/2019
от Екип GOLD SARMS

За да разберете как правилно да изпомпвате мускулите на ръцете и да изберете упражнения, трябва да знаете анатомията и структурните особености на мускулните групи. В тази статия ще се опитаме да говорим за анатомията просто, интересно и с полза.

Анатомия и особености на анатомичната структура на мускулите на ръцете.Анатомията е основата на всеки спорт и без знания в тази област успехът не може да бъде постигнат. Ако на читателя е трудно да се принуди да чете анатомични статии, тогава е най-добре веднага да обясни колко значима е тази мускулна група за спортовете, с които читателят се занимава. Има спортове, където ръцете са незаменими и има упражнения, при които тези мускули са необходими само при определени движения. Като цяло ръцете изпълняват изключително високо специализирани задачи. Силните ръце обаче са красиви. Тяхната добра физическа форма може да помогне в различни ситуации. Освен това силните ръце са оръжие срещу недоброжелателите.

Какви са мускулите на ръцете?

Мускулите на ръцете са съставени от различни мускули. Някои ни помагат да повдигаме тежки чанти, други ни помагат да сменим дрехите. И всичко това се случва поради разделянето на мускулите на брахиалната, улнарната, предмишничната и радиалната. Всички наши мускули също могат да бъдат разделени на тези, които са на повърхността, и тези, които са разположени много дълбоко. Мускулите, както знаете, са необходими, за да движите и движите ръцете си, огънете ги и ги разгънете. В по-старите учебници всички имена са написани на латиница.

За да имате силни и красиви ръце, трябва да знаете, че бицепсите с форма на вретено са разположени в рамото и имат две глави. Бицепсите са отговорни за завоите на рамото. За лактите е отговорен трицепсът с три глави. Но китките се контролират от мускули като брахиалис, които имат плоска структура. Ръцете също имат много малки мускули, които са отговорни за движенията на екстензор. По принцип това е анатомията на мускулите на ръцете. Сега, за да ги изпомпвате правилно, трябва да се запознаете с движенията на ръцете. Именно движението на мускулите на ръцете ще определи захвата и вида на използвания снаряд.

Тренировъчна техника

За да тренирате правилно и ефективно, трябва да знаете, че за всеки мускул има свой собствен лифт и собствен снаряд. Например бицепсите са най-добре тренирани, като повдигате гири отдолу нагоре. Идеално упражнение за бицепс би било изправено положение и повдигане на мряната. Има достатъчно движения за огъване, за да тренирате трицепсите. В този случай теглото може да бъде всяко. Най-идеалното упражнение са лицевите опори. Що се отнася до предмишниците, най-добре е да замахнете брахиалис, като повдигнете мряна, докато легнете. Би било идеално да се вдигне специален чук.

В заключение бих искал да обърна внимание на някои важни подробности, които могат да бъдат добър съвет за всеки, който ще помпа мускулите на ръката.

Първо, не се фокусирайте върху ръцете, в противен случай ще се окаже така, че мускулите на тази част на тялото ще бъде изпомпан. Ръцете трябва да се тренират в комплекс.

Второ, мускулите на тези крайници не са ограничени в движенията, което означава, че има много мускулни упражнения. Просто преценете малко и изберете правилните.

Трето, всеки човек има индивидуална анатомия. Ето защо, преди да тренирате, трябва да изучите мускулите си.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив