Тичане през зимата. Ето защо бягането през зимата е добро

12/20/2019
от

В днешната статия ще ви обясним защо не трябва да се отказвате да бягате на чист въздух в хладно време.
Снежната покривка увеличава мускулното напрежение.



Тичането в снега никак не е същото като бягането по асфалтов път. Леко хлъзгавата снежна повърхност изпомпва мускулите на задните части, бедрата и краката. По време на такова бягане голям брой мускули се свиват. Ако снежният слой е дълбок, мускулите на гърба също ще се изпомпват.

Първият път, трябва да сте подготвени за появата на мускулна треска.Но с течение на времето тялото ще свикне с новите натоварвания. Освен това, когато снегът започне да се топи, ще се окаже, че ще тичате още по-бързо и лесно по асфалта.Струва си да се отбележи, че австралийският олимпийски шампион по бягане Хърбърт Елиът предпочита да тренира на пясъчни дюни, които подобно на сняг помпат мускули добре.

Тичане за забавление

Докато тичате по сняг, сърдечната честота се повишава до около 20 удара в минута. За да предотвратите повишаването на пулса твърде много, темпото на бягането трябва да се забави. Няма нужда да се разстройвате. Това е страхотно рестартиране след сезон на активни тренировки.През зимата можете да бягате не само за добра физическа форма, но и за ваше удоволствие. В същото време издръжливостта също ще се увеличи и базата на пробег ще се увеличи.

Приятни усещания и ползи за здравето

Тичането на хладен въздух е по-приятен отколкото в летните горещини.Когато навън е горещо, човек се поти по-бързо, пулсът е значително по-висок от нормалния и благосъстоянието може да се влоши.Важно е да започнете редовно да бягате през зимата и тогава това ще стане ваш навик. Освен това през зимата има 30 процента повече кислород, което е полезно за белите дробове и като цяло за дихателната система. Също така във въздуха през зимата съдържа повече йони, които влияят положително на нервната система и производителността.Няма нужда да се страхувате, че белите дробове ще получат хипотермия. Тялото загрява въздуха преди да влезе в белите дробове. Ако на улицата е много студено, можете да покриете лицето си с шал

Имунната система е засилена

Когато тялото свикне с прохладата, по-лесно се понасят ниските температури. Това намалява вероятността от заразяване с настинки. Също така като цяло имунитетът се засилва, организмът получава достатъчно кислород, състоянието на сърцето и кръвоносните съдове става по-добро.

Чудесен начин да отслабнете

При по-ниски температури на околната среда се консумират повече калории. Този процес се дължи на терморегулация в тялото. Тялото трябва да изразходва повече енергия, за да поддържа оптималната си температура.
Според изследванията, около 30 процента повече калории се изгарят през зимата, отколкото през топлите месеци. Но това е обект на правилно подбрана диета. Ако преяждате или ядете редовно висококалорични храни, дори не можете да мечтаете за отслабване.

Комбинацията от бягане с други видове тренировки

През зимата не изцяло може да си позвоилите всеки ден да бягате. Ще има дни, когато вали силно сняг, духа вятър и термометърът е преминал минус - 20. В този случай е по-добре да посетите фитнес залата. В допълнение, редуването на различни видове товари ще доведе до баланс на физическата активност.Във залата можете да тренирате с тежести.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив