SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Упражненията и диетата ще ви помогнат да сте стройни

10/18/2019
от Екип GOLD SARMS

Повечето мъже със затлъстяване, за съжаление, предпочитат да останат неактивни. Защо, казват те, да се измъчвате с ограничения, ако резултатите са много съмнителни? И затлъстелият мъж влиза в порочен кръг: колкото повече е телесната му маса, толкова по-малко физическа активност, по-ниска потентност, повече болести, по-малко сила за борба с излишните килограми. И в резултат на това телесното тегло се увеличава още повече.

Но можете да го управлявате! Това се доказва от многобройни примери от живота на актьори, танцьори, спортисти, които успяха да се върнат към първоначалното си телесно тегло дори след значително увеличение в него.

Вярно е, че борците, боксьорите и щангистите, без да причиняват вреда на здравето, могат лесно да променят телесното тегло в рамките на плюс или минус 5 килограма. Поради строги ограничения на приема на храна и течности, те обикновено се отърват от нежеланите килограми за няколко дни с парна баня или сауна. Но само човек е способен на това, чието тяло е устойчиво на големи натоварвания и голям запас от безопасност, което се дава с години тренировки. За неподготвен организъм подобни експерименти са неприемливи. Опитът на спортната медицина показва, че те могат да доведат до дехидратация, рязко намаляване на масата на мускулните влакна и дори до развитие на камъни в бъбреците и други заболявания.

Единственият правилен начин да се справите с излишните килограми е да комбинирате диетичните ограничения с упражнения. В този случай нормализирането на телесното тегло се дължи на разхода на запаси от мастна тъкан, което влияе благоприятно на целия организъм като цяло: това намалява натоварването върху сърдечно-съдовата система, ставите, нормализира обмяната на веществата и повишава потентността.

Ако решите да обявите война с излишни килограми, веднага се настройте да започнете нов живот. Яжте каквото искате, но забележете грешките си. Проследяване: ядете ли прекалено произволно и прибързано; Пиете ли много алкохол; Злоупотребявате ли с хляб, подправки, пикантен, сладък, солен? Имате ли достатъчно зеленчуци, плодове, мляко, извара в диетата си; Храната ви е прекалено мазна и високо калорична, особено вечер?

Постепенно заменете захарта и сладкишите със сушени плодове, изключете подправките и алкохола от менюто, яжте по-малко, но по-често. Опитайте се да се движите повече. Разходете се, не забравяйте да започнете деня с упражнения, с една дума, развийте начин на живот, който ще бъде подчинен на целта - да намалите телесното тегло. Пригответе се за факта, че това е дълъг и труден процес. Ключът към успеха е твърдото решение да не се отказвате, да не се поддавате на изкушенията.

Когато усетите, че сте психологически готови за нов начин на живот, можете да направите следващата стъпка. Намалете приема на калории. Това се прави най-добре чрез ограничаване на хляба и мазнините. Не забравяйте да ядете извара с ниско съдържание на мазнини, прясно зеле: в изварата има много протеини, необходими за организма, а в зелето - тартронова киселина, която предотвратява превръщането на въглехидратите в мазнини.

Периодично (веднъж седмично) организирайте ден за гладуване; 500 грама извара без мазнини или 300 грама варено месо или риба трябва да се консумират на ден на няколко етапа.

Ако денят на гладно е прекаран през уикенда, можете да хапнете 1,5 килограма ябълки или да изпиете 3 бутилки кефир.

Започнете ежедневно или поне 3 пъти седмично тренировки. Първо, нека това са обикновени гимнастически упражнения и ходене. След това плуване, ски, по-сложни упражнения, бягане и накрая тренировки с тежести, които ще помогнат за укрепване на успеха, както и за възстановяване на еластичността на мускулите. Най-добре е да тренирате на чист въздух (в парк, площад, гора), при всяко време, в топъл тренировъчен костюм. Талията може да бъде плътно обвита с парче полиетилен, след това изпотяването ще се засили, изгарянето на мазнините се активира.

Задължително е да се дозира натоварването, като се отчита благополучието, степента на годност, индивидуалните характеристики на организма. Ето защо, преди да започнете такова обучение, консултирайте се с вашия лекар.

Но за специалните упражнения, които трябва да се изпълняват заедно с ходенето и бягането, бих искал да разкажа по-подробно. Тези упражнения ще укрепят коремните мускули и ще освободят областта на кръста, таза, бедрата и корема от мастни натрупвания. Обикновено те могат да бъдат разделени на три групи: повдигане на краката, наклоняване на тялото, едновременно движение на люлка с ръце и крака една към друга.

Модификации на тези упражнения можете да измислите сами. Например, повдигнете краката си прави или огънати в коленете: висящи на щангата или от седнало положение на пода с гърба на ръцете с акцент.

Торсът напред може да се изпълнява стоящ или седнал на пода и краката широко раздалечени; облегнат назад - коленичи и едновременно люлеене с прави крака и ръце нагоре - от легнало положение, легнало на корема му.

Има много опции за упражнения, опитайте се да ги създадете по време на тренировка. Само едно упражнение е задължително - прибиране (при издишване) и изпъкналост (при вдъхновение) на корема. Препоръчително е да го изпълнявате най-малко 60 пъти през деня - стоене, стоене в наклон с длани, опиращи се в коленете.

Специалните упражнения трябва да се повтарят по 20 пъти всяко. Постепенно доведете броя на повторенията до 30-40. С течение на времето, когато телесното тегло намалява леко и лесно можете да се справите с натоварването, можете да продължите да тренирате с тежести, разбира се, след консултация с вашия лекар. Силовите упражнения могат да послужат като вид тест, който показва готовността ви за тренировки с тежести. Ако можете лесно да се справите със стандартите на този комплекс, тогава тежестите са ви на разположение.

Започвайки да се занимават, мнозина се стремят да вземат гири, тежест и дори мряна по някаква причина по-голяма тежест. Това не само може да причини вреда на здравето, но и няма да даде желания резултат. Класовете с много тежък снаряд, който можете да вдигнете не повече от 4-5 пъти, няма да доведат до намаляване, а напротив, до увеличаване на телесното тегло. В борбата с телесните мазнини ще помогнат упражнения с дъмбели, щанги и тежести, които в началото можете да вдигнете поне 8-12 пъти. Трябва да се справите с тях, докато не успеете да правите всяко упражнение 16 пъти. След това теглото на снаряда може да се увеличи.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив