SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Диета за мускулна маса

10/25/2019
от Екип GOLD SARMS

Да предположим, че решите да премахнете вечното проклятие от себе си и, следвайки нашите препоръки, най-накрая да спечелите нормална мускулна маса. Имайте предвид, че самото ходене на фитнес не е достатъчно, трябва да нахраните мускулите и с ума. Ето списък на необходимите храни в менюто ви и общи принципи на хранене по време на наддаване на тегло.

Говеждо

В него има повече незаменими аминокиселини, отколкото във всяко друго месо. Плюс това, той е пълен с креатин, който допринася за набора на мускулна маса и едновременното изгаряне на мазнините. Всичко в една бутилка. По-точно, чиния.

ПАСТА

Пастата е един от най-добрите източници на въглехидрати, от които се нуждаете толкова много след тренировка. Те попълват енергийните резерви. А относно сосовете за макаронени изделия: доматът с постно месо е добър вариант за натрупване на маса, а кремообразен, с бекон и тлъсто сирене - всъщност не.

Извара

Това е един от най-добрите продукти за повишаване на силата. Всичко благодарение на левцина - аминокиселина, която има много в изварата. В допълнение, изварата е много удовлетворяващ, евтин и богат на протеинови продукти. Селската извара от пазара, разбира се, е по-добра и по-вкусна от магазина. Е, опитайте се да запазите съдържанието на мазнини не повече от 9%.

ВОДА

80% от мускулите ви са вода. Следователно, без нея не може. Пийте редовно и малко по време на цялата тренировка, за да попълвате постоянно влагата, загубена от потта и дишането. Липсата на влага няма да позволи на мускулите ви да растат нормално и наистина тялото - да функционират нормално.

ПУЕШКО

Това е най-постното от всички видове месо: има минимум мазнини, но до 50% от общото тегло на трупа може да бъде протеин. В него има толкова фосфор, колкото в рибата.

ЯЙЦА

Най-важното им предимство е, разбира се, лекотата на приготвяне. Варено да яде. Но ние сме по-загрижени от факта, че в яйцата има много протеин и витамин D, които са необходими за здравето на връзките. Не прекалявайте с бъркани яйца и омлети за закуска: 10 яйца на седмица - това е максимумът, който можете да си позволите без вреда за здравето.

Риба ТОН

Наред с изварата консервирана риба тон е проста, евтина и ефективна протеинова закуска за интензивно обучени астеници. В допълнение към протеина в пулпата на тази риба, на практика няма нищо. Ако готвите макаронени изделия с него, изобщо ще се оправи, като комбинирате правилните протеини с правилните въглехидрати.

ГЕЙНЕР

Може би единственият безспорно полезен продукт от цялата линия спортни добавки. Ако следвате препоръките на опаковката, не забравяйте за основното хранене и правите правилните неща, тогава колкото и да сте слаби, ще наддавате тегло бързо и правилно. И също толкова бързо купувайте нови консерви - при активно повишаване на масата, гейнърът трябва да се пие ежедневно, а 3 кг ще отмине след няколко седмици.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив