SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Как да облекчим мускулните болки след тренировка?

06/12/2019
от Екип GOLD SARMS

Хората, които обичат спорта и предимно спортните упражнения с тежести, поне веднъж се сблъскват с неприятното чувство на мускулна болна след тренировка с висока интензивност. Тази реакция на мускулите върху тялото често отблъсква начинаещите и пречи на нормалното функциониране на опитни спортисти. Днес ще говорим за това какво да правим, ако мускулите ви болят след тренировка.

Причини за поява на болки в тялото след тренировка

Много атлети се чудят дали мускулите трябва да болят след тренировки или това е строго индивидуално? Имайте предвид, че неприятните чувства след упражнениеята се срещат при 99% от спортистите. Основните причини, поради които мускулите са наранени след тренировка, включват следните фактори:

Млечна киселина
По време на упражнението или непосредствено след неговото завършване,се синтезира млечна киселина, която се извършва във влакната. В резултат на това спортистът усеща изгаряне и дискомфорт.

Закъсняващ дискомфорт. Този вид усещане възниква, когато спортист (не винаги начинаещ) започва да се ангажира с нова програма, както и ако се промени темпото и интензивността на упражнението.

Претоварване. Ефектът от претоварването има кумулативен ефект. В резултат на системната тренировка някои микро-влакнести прекъсвания нямат време да се излекуват и поради това се получава изчерпване на мускулите. На фона на общо понижение на нивото на имунитет, мускулите вече не могат да се възстановят напълно.
Травма. Често болката от наранявания се бърка с мускулите. Въпреки това, с травма, дискомфортът се увеличава с времето, а мускулите в увредената зона губят способността си да работят.

Начини за облекчаване на състоянието на спортиста

За да облекчите състоянието, можете да предприемете такива мерки.
Намалена концентрация на млечна киселина

Когато мускулите на краката болят след тренировки, това означава, че в резултат на тренировката влакната са пренатоварени и излишната млечна киселина в тъканите е в застой. За да спрете мускулите да наранят, трябва да спазвате следните правила при упражнения:

Началното упражнение неизменно се нуждае от загряващи движения, защото те постепенно подготвят тялото за по-сериозни задачи.
Млечната киселина се разтваря по-бързо във водата, така че пиенето на много течности е от решаващо значение. Непосредствено преди да влезете в залата, трябва да консумирате до половин литър чиста вода без газ, а след това още 100-150 мл на всеки 20-25 минути.

Дълбокото и равномерно дишане обогатява тялото с кислород, което от своя страна допринася за бързото премахване на млечната киселина от тъканите. Вдишайте дълбоко и възможно най-гладко с носа и издишайте по-добре с устата си.
Редовните посещения във фитнеса и постепенното увеличаване на натоварванията върху тялото допринасят за това, че веществото няма да се натрупва във влакната или поне ще бъде бързо изхвърлено.

Микротравматичен мускул

Ако мускулите болят след първите тренировки с остра и остра болка, това означава, че спортистът е получил микротравма. Такова явление е характерно не само по време на първите тренировки, но и след дълга пауза между курсове и след стреса на необичайни мускулни групи. Мнозина се интересуват дали е добро или лошо? Микротравмите са основните стимулатори на растежа на тъканите. Болката от тях се появява на следващия ден, а може би и на втория ден след фитнес. След три дни на тридневна тренировка болката изчезва.

Ако искате да имате здрави кости и стави, докато тренирате здраво във фитнеса, не се чудете а Остарин си вземете !

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив