Как да отслабна във фитнеса и възможно ли е?

01/14/2020
от

В очакване на лятото естествено всеки има желание да свали излишните килограми, да направи мускулите по-изпъкнали, да усети прилив на сила и енергия. Когато става въпрос за фитнес, много хора виждат картинката на културисти в главите си и тогава идва съмнението как точно да отслабнете във фитнеса и дали това е възможно?



Разбира се, че е възможно! Но само ако подходите към този процес разумно.



Предлагаме основните принципи, които ще ви помогнат да постигнете желания резултат достатъчно бързо, за да се разкрасите в леки летни тоалети и да получите истинско удоволствие на плажовете.



Диета



Ако страдате от наднормено тегло, не може само с тренировки да смъкнете излишните килограми. Трябва ви и добър здравословен хранителен режим. Достатъчно е да се придържате към следните препоръки:



1. Забравете за картофи, бял ориз, свинско месо, разтворими храни и закуски „улична“ храна.



Препоръчваме:



сутрин - пълнозърнеста овесена каша, паста от твърди сортове, елда;
следобед - пресни зеленчуци, боб и други бобови растения;
вечер - зеленчукова яхния.



Източник на животински протеин:



закуска - извара, яйца, постно говеждо месо, черен дроб;
обяд - пилешки гърди, твърдо сирене;
вечеря - тлъста риба, морски дарове.



2. Вземете витамини и минерали от сушени кайсии, стафиди, смокини и сини сливи и Омега 3 от орехи и смлени ленени семена.



3. Не щадете пари за грейпфрути, дръжка целина, джинджифил и други подправки.



4. Откажете газираните наптки, дори и техните опции за "без захар". Заменете сладкишите и с тъмен шоколад, плодови желета, бисквитки с овесени ядки. Ако пък не можете изобщо без сладко, яжте мед или халва.



5. Обърнете особено внимание на питейната вода. Ежедневният й прием трябва да се увеличи - (1 кг телесно тегло х 35 мл) + 0,7 л. Дали е трудно да пием такова количество минерална вода? Смесете го с кефир или кисело мляко в съотношение 2 към 1.



6. Намаляване на обема на основните ястия до размера на 2 юмрука, а закуските - до половината на юмрука ви.



За да не си навредите на здравето, включително и като губите тегло, се препоръчва да не се яде 2 часа преди и толкова време след тренировка. Това твърдение се отнася до основните хранения. Упражнението на празен стомах, от друга страна, е вредно. Ето защо, 20-30 минути преди и след тренировка, дайте на тялото малко количество прости протеини. Може да е спортен протеинов шейк. Но най-лесният начин е да изядете половин или цял банан.



Как да отслабнете във фитнеса: схема на обучение



Тъй като целта ви е да смъкнете килограми до летния сезон и няма достатъчно време за това, съветваме ви да посещавате фитнес залата не 2, а 3 пъти седмично. Предупреждаваме ви веднага, че 1 час ще бъде кратък. Въз основа на продължителността на 1 урок през първия месец - 1,5 часа, а през втория - 2 часа. При тренировките се придържайте към такава схема.



важно: Отивайки на фитнес, измерете пулса си. Този показател ще бъде важен за третата част на тренировката.



Загрейте



Загряването на връзките, сухожилията, мускулите и тялото като цяло е аксиома на всеки тренировъчен или състезателен процес. Във вашия случай ще е достатъчно:



започнете с 3-4-минутно загряване на ставите, като обърнете специално внимание на ставите на китката и глезена, ахилесовите сухожилия;



завършете с 3-5 минути средно натоварване на бягаща пътека, или гребна машина.



Не гледайте към велоаргометъра за упражнения. Те не са подходящи за вас нито за загряване, нито за отслабване.



След като веднъж сте прекрачили прага на фитнеса, се доверете на преценката на инструктора. Той много правилно ще ви направи курс от упражнения, които ще са специално за вас и за вашето тяло. Оттам насетне всичко зависи от вас. Успех!

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив