SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Как да приемем гейнер правилно?

10/21/2019
от Екип GOLD SARMS
Проблемът с анализирането на мускулната маса е, че от една страна, мускулната маса е като постоянна стойност и при здрави хора тя приблизително се вписва в един коридор от стойности. От друга страна, мускулната маса, нейното увеличение е увеличаване на телесното тегло. Следователно, трябва да сте сигурни, че човек „напълнява“ поради мускулите, а не поради мазнините. И накрая, проблемът е директно с изчислението като такова: всички налични методи са доста приблизителни. Да поговорим за това. Как да вземем гейнер правилно? Според препоръките, гейнер трябва да се приема 1-4 пъти на ден, в зависимост от приема на калории и тренировъчните цели. Просто смесих праха с мляко или сок и го изпих веднага след тренировка или между основните хранения. Обикновено гейнер се използва, ако тренира според програма за масова печалба или сила. Ако вземете добра порция гейнер веднага след подобно обучение, възстановяването на енергията и мускулната тъкан става с по-бързи темпове. В крайна сметка, гейнер съдържа бързи въглехидрати и много протеини. Точно така! Точно това е необходимо, за да затворите протеин-въглехидратите (в ежедневието просто прозорец с въглехидрати). Какъв е проблемът с правилната печалба? Като правило, основният въглехидратен компонент на гейнера е малтодекстрин. Това е продукт на непълна хидролиза на нишесте. По състав той е сложен въглехидрат (а мнозина го купуват), обаче неговият гликемичен индекс е приблизително 125 единици, тоест по-висок от този на захарта! Оказва се, че основният въглехидратен компонент на гейнера са бързите въглехидрати. И каква бърза! Следователно вземането на гейнер веднага след тренировка е много правилна и полезна стъпка. Тази особеност на генериращите обаче изисква по-точен график на приема им, за да се избегне много неприятен ефект - бързото натрупване на подкожна мазнина заедно с мускулна маса. Ако приемате повишаване на теглото не след тренировка, а просто като ежедневна добавка за спортно хранене, телесните ви мазнини растат с приказни темпове. Но можете да избегнете това! Защо спортист се нуждае от допълнителни мазнини? Как да вземем гейнер правилно? Цялата работа е, че гейнерът трябва да се приема изключително след силова тренировка и нищо друго. Всички други практики за спортно хранене трябва да се състоят от протеини с минимум бързи въглехидрати. Именно този подход ще ви позволи да растете мускулите също толкова бързо, но в същото време да натрупате минимум мазнини. Така че, не си струва да вземете гейнер по друго време, например в дните между тренировки. Само защото гейнерът съдържа предимно бързи въглехидрати, което води до бързото натрупване на мазнини в организма. Вашият график за спортно хранене може да изглежда така Ден 1 (тренировка) Сутрин - протеин След тренировка - гейнер Ден 2 (почивка) Сутрин - протеин Вечер - протеин Ден 3 (тренировка) Сутрин - протеин След тренировка - печалба Ден 4 (почивка) Сутрин - протеин Вечер - протеин Ден 5 (тренировка) Сутрин - протеин След тренировка - гейнер Дни 6 и 7 (почивка) Сутрин - протеин Вечер - протеин

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив