SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Как да се мотивирате, за да тренирате и през студения период?

10/04/2019
от Екип GOLD SARMS

В студения сезон, когато дневната светлина е къса и навън е студено, рационалният ни организъм се опитва да влезе в хибернация. Именно през този период има желание да се откаже от посещение до фитнеса, басейн или разходките на чист въздух. Но лекарите препоръчват да не се отказвате от тренировките. Тъй като физическата активност помага за преодоляване на сезонните промени в настроението, както и за предпазване на тялото от настинки и укрепване на имунитета.

Започнете с най-простите упражнения

Ако улицата е мътна, киша и нямате достатъчно сила на волята, за да се принудите да напуснете топлия си дом, занимавайте се със спорт у дома. Проветрете добре стаята и започнете с прости физически упражнения. Важно е да направите първата стъпка. Освен това можете да практикувате у дома с любимата си музика и по всяко удобно време.
Има много интересни комплекти от упражнения, които не е необходимо да се правят във фитнеса. Дори загряване за 10-15 минути ще бъде полезно за вашето здраве - помага за укрепване на тялото и подобряване на настроението.

Повече енергия

Опитайте се да правите физически упражнения поне 3 пъти седмично и постепенно увеличавайте натоварването. Това ще направи възможно да се чувствате енергични и весели, както и да улесни ранните възходи, когато навън е тъмно и студено.
Ползата от умереното, но редовно упражнение е, че имунната защита на организма срещу сериозни настинки се повишава. Многобройни проучвания показват, че умерените упражнения укрепват имунната система, а също така намаляват риска от хващане на вируса на работното място или на обществено място.

Следете теглото си

В студени и облачни дни апетитът винаги се повишава и това може да доведе до набор от излишни килограми. Упражнението ще ви помогне да следите теглото си и да поддържате форма. В същото време, не забравяйте да пиете достатъчно вода - това е важно за поддържане на водния баланс в тялото, не само в горещите дни, но и в студено време.

Ако имате настинка

През зимния период най-често се разболяваме. Ако обаче симптомите ви не са сериозни и се чувствате задоволително, тогава можете да продължите да тренирате. Необходимо е само да се намали тяхната интензивност. Все пак трябва да се помни, че не можете да спортувате, ако температурата се повиши над 37,3 градуса ºC. Тренировките по време на силна настинка могат да доведат до различни усложнения.

Правете това, което харесвате

Тайната на успешната и дългосрочна физическа активност е да правиш това, което носи удоволствие. През зимата можете да опитате нещо ново и необичайно, например: сноуборд, ски, йога за мъже, скуош, боулинг, кънки на лед, бойни спортове или да научите нови стилове на плуване (които можете да подобрите през лятото).

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив