SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Как да се възстановим след тренировка?

10/05/2019
от Екип GOLD SARMS
Експертите и фитнес треньорите редовно разработват и подобряват методите за оформяне на красиви мускули. Все пак има много по-малко препоръки за възстановяване на тялото след тренировка. В днешната статия ще говорим за най-ефективните методи за възстановяване на силата, които ще направят тренировката по-ефективна. Без значение колко професионален е един спортист, възстановяването на силите след тренировка е необходимо. Това е необходимо, за да може мускулите да растат бързо и да се чувстват добре. Възстановяването играе същата важна роля като тренировките и диетата. Ако при интензивни упражнения и правилно хранене растежът на мускулите се случва много бавно, тогава трябва да отделите повече време за почивка, за да възстановите енергията. Проблемът при някои спортисти е, че тренират много и имат малка почивка. Значението на възстановяването на тялото в спорта Мускулният растеж възниква по време на почивка, когато спортистът се възстановява от свършената работа. Ако тренировъчният режим е твърде плътен, увредените зони, които са се образували в резултат на работа с теглото, нямат време да заздравят мускулите. Ако мускулите не са се отдалечили от предишното обучение, не е необходимо да ги претоварвате с нови упражнения. В противен случай могат да възникнат много микротравми. Продължителността на възстановяването зависи от начина на тренировка във фитнеса - колкото по-активна е тренировката, толкова по-дълга е необходимата почивка. Важно е спортистите да се научат как да определят колко време е необходимо за възстановяване на силата и кога регенерацията на мускулната тъкан приключва. Прекалено интензивните натоварвания с недостатъчна почивка ще се отразят лошо не само върху мускулите, но и върху тялото като цяло. Може да се развие физическо изтощение и на фона му да се появят някои заболявания. Основните симптоми на липса на почивка при спортисти - влошаване на производителността; - усещане за постоянна умора; - лошо настроение; - повишена раздразнителност; - болка в мускулната тъкан. Основи за възстановяване Спортистите, които активно тренират, трябва да спят от 8 до 10 часа на ден. По време на сън мускулите се регенерират най-активно. Това е един от най-важните процеси за възстановяване, който регулира скоростта и качеството на мускулния растеж. Ако класовете са насочени към растеж на мускулите, препоръчително е да се намали допълнителната физическа активност, което може да отнеме сили. Важно е да насочите енергията към мускулния растеж. Останалата част от спортиста не трябва да се смущава от стрес. Колкото по-силни и по-дълги са те, толкова по-бавен и по-лош ще бъде резултатът от тренировките. Разбира се, едва ли е възможно напълно да се предпазите от стрес, но е необходимо да се сведе до минимум тяхното проявление с всякакви средства. Можете да се предпазите от стрес и да подобрите благосъстоянието си, като посетите баня, сауна, масаж. Дихателната гимнастика и психологическото обучение също ще имат полза. Баня, сауна и масаж ще облекчат болката в мускулите и ще им помогнат да се възстановят по-бързо. Дихателните упражнения и психологическото обучение ще подобрят емоционалното състояние и ще повишат прага на психологическа съпротива. Повечето опитни спортисти също имат свои собствени тайни за възстановяване, заедно с изброените методи. Това може да бъде разходка на чист въздух, приятно забавление с приятели, творчество. Основното е, че дейностите доставят удоволствие и ви позволяват да се отпуснете.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив