SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Как можете да отслабнете, докато трупате мускулна маса?

10/10/2019
от Екип GOLD SARMS
Учени от Канада са разработили диета, с която можете да натрупате мускулна маса и да свалите излишното тегло. За целта беше проведен експеримент, в който 40 мъже взеха участие . В продължение на 30 дни те спазваха инструкциите на учените. След приключване на изследването лекарите заявиха, че доброволците успяват да запазят мускулния тонус и в същото време да се отърват от излишното тегло. Освен това се забелязва повишаване на издръжливостта и физическата бдителност. Експериментът продължи по следния начин: доброволците бяха разделени на две групи, които спазваха специална диета - нискокалорична диета. Първата група консумира повече протеин от втората. Беше отбелязано, че диета с високо съдържание на протеини допринесе за увеличаване на мускулната маса в първата група с около 1,1 кг и в същото време излишните мастни натрупвания „останаха“. Втората група участници не увеличи мускулната маса и не я загуби поради систематични физически упражнения. В резултат на това всеки мъж от първата група загуби около 4,8 кг, а от втората - 3,6 кг. Всички те, според изследователите, се чувстват добре благодарение на отличното си физическо състояние. Експериментът позволи на учените да разработят диета, която е истинска находка за мъже, които искат да бъдат във форма и да отслабнат. За да направите това, трябва да спазвате нискокалорична диета, наситена с протеини и да изпълнявате редовни физически упражнения. Как бързо да качим мускулна маса със силови упражнения Канадските изследователи потвърдиха, че силовите упражнения, които включват много повторения и се изпълняват с леко тегло, помагат за изграждането на мускулите по-бързо и по-ефективно, отколкото късите бягания с тежка тежест. Всеки, който е твърде мързелив да тренира, не трябва да разчита на лесно обучение. Факт е, че основното условие за всички упражнения е да ги изпълнявате до момента, в който не сте оставили последните сили. Използването на леки снаряди означава, че трябва да се задържате във фитнес залата по-дълго от обикновено, за да постигнете същите резултати. Този подход коренно противоречи на подхода на популярния калифорнийски културист Тимъти Ферис, който в книгата си разказва как да натрупа 15 килограма мускулна маса за четири седмици с помощта на кратки и бързи упражнения с тежка тежест. Струва си да се отбележи, че този метод е по-опасен, тъй като вдигането на тежести е изпълнено с наранявания.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив