SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Как правилно да правим, силовите тренировки?

07/19/2019
от Екип GOLD SARMS
Желаете да овладете техниките на самозащита или да подобрите цялостното физическо състояние, не пренебрегвайте силовите упражнения, това ще помогне за увеличаване на силата на удара, развиване на скорост и издръжливост. В процеса на силовите тренировки се разработват мускулни групи, които са отговорни за флексия-удължаване на крайниците, ствола, засилва се сърдечния мускул. Нервната система лекува с тялото, спортистът усеща прилив на жизненост и самочувствие Основните типове силови тренировки по бойни изкуства Включвайки набор от силови упражнения в програмата за обучение, трябва да имате предвид целите, преследвани от спортистите. В бойните изкуства не е необходимо да се постига просто увеличение на мускулната маса, особено след като големият обем в определени ситуации може дори да е вреден. Основната задача е развитието на експлозивната сила на мускулите. За да постигнете успех в тази посока, помагате на кръговата тренировка на силата, включително практикуващи движения, които са най-близки до тези, които тялото ни произвежда по време на спаринг. Групите упражнения, включени в програмата за силово обучение, могат да бъдат както следва: Силова тренировка със собствено тегло. Push-ups, издърпвания с различни грайфери, атаки, клякам и др. ако е възможно, трябва да се извършва без паузи. Начинаещите трябва да издържат поне 3-4 цикъла на повторения, по-опитни спортисти могат да включат до 8 цикъла на тренировка; Работа с претегляне. Тук е важно и колоезденето, практикувайки движения с бързи темпове. Например теглата се използват като тегла; Борба със сянката. Ударът се прави с въздух. Необходимо е да се редуват с бързи темпове - за обучение маневреност, и в бавно - за подобряване на техниката на упражняване; С партньор. Всички групи упражнения за силово обучение трябва да бъдат насочени предимно към преодоляване на съпротивата. Работейки по двойки, човек трябва да се справи с „живото” тегло, а всяко движение тук е не само увеличаване на силата, но и динамична промяна в условията на учебния процес; Обучение с черупки. Хоризонталната лента, стената, решетката придават натоварване на всички мускулни групи, перфектно подготвят мускулите за ритници, хвърляния, бутащи движения. В обучението трябва да се опитвате постоянно да увеличавате скоростта на упражненията. Крайният етап на тренировките за сила в спортната зала е разтягане, което се постига и с тежести. Друг елемент е поддържането на теглото в статично положение, което укрепва мускулите, допринася за по-доброто фиксиране на ръцете и краката по време на удари. Принципи на силата и тренировката за издръжливост За да се постигне реален ефект от силовото обучение, е необходимо да се спазват следните прости правила при изготвянето на индивидуален план за обучение: започнете тренировки с движения за загряване на мускулите; да включва различни упражнения в програмата, да ги променя, да допълва с нови елементи; работи бързо, прави всички движения рязко; когато работите с теглото, отдайте предпочитание на тежката тежест, опитайте се да извършите подходи с идиот, но не забравяйте за предпазните мерки; отделете време за тренировка за издръжливост - сила и атлетичност; редуват се упражнения за работа с различни мускулни групи. Най-важното, което трябва да запомните е всеки, който иска да постигне резултат - опитайте се да бъдете максимално динамични, да се движите, да не спирате. Промяната на броя и продължителността на класовете, пренасочването на акцента от една мускулна група към друга, увеличаване или намаляване на броя на множествата и повторенията ще помогнат за повишаване на интензивността на обучението за сила. Резултатът от силовата тренировка е здравето на цялото тяло. Един от популярните въпроси на новодошлите: "Възможно ли е да отслабнете от силовите тренировки?". Да, това е възможно, ако акцентът е върху аеробния компонент на силовото обучение. Липсата на прекъсвания между групи упражнения или минималната продължителност на паузите е отличителна черта на упражненията, насочени към увеличаване на мускулната сила и издръжливост. При този подход обемът на мускулната тъкан леко се увеличава, а излишното тегло се губи поради изгарянето на мастния слой и ускоряването на метаболизма. В допълнение към способността да се отървете от излишни килограми, различни видове упражнения за силата допринасят за: нормализиране на метаболизма; изравняване на кръвното налягане; укрепване на нервната и сърдечно-съдовата системи; подобряване на храносмилателния тракт. Вероятността за поява на различни заболявания рязко намалява, ако поне два пъти седмично в продължение на 20 минути се изпълняват упражнения за сила. Дневната травма намалява. В крайна сметка, това, което е силово обучение, е натоварването на мускулите, сухожилията, сухожилията, а оттам и тяхното укрепване. Редовните усилия, които тялото прави, за да издържи на физическия стрес, в крайна сметка увеличават вътрешната производителност на труда. Човек толерира вдигане на тежести, изкачване по стълби. Подготвените мускули са също гъвкавостта на цялото тяло, добрата поза, доброто настроение. Power аеробни упражнения, особено група, допринасят за борбата със стреса, първоначалните признаци на депресия. Енергичните движения ще позволят да се изхвърлят негативни емоции, а приятната физическа умора след тренировка ще осигури здравословен сън.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив