SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Какви са ползите от ябълките за хората, които спортуват

07/17/2019
от Екип GOLD SARMS
Ябълките са едни от най-достъпните плодове, които са незаменими в диетата на активните хора. Днес ще ви кажем какви ползи ябълките могат да донесат на спортист. Ябълките в бодибилдинг Преди тренировка е полезно да се пие суроватъчен шейк и да се ядат някои „бавни“ въглехидрати. Те ще се превърнат в надежден източник на енергия през целия час на тренировката. Ако въглехидратите са “бързи”, те ще предизвикат освобождаването на хормона инсулин, който е първият враг на изгарянето на мазнини. Това означава, че през тренировката е малко вероятно да "изгорите" и един грам мазнини. Оказва се, че изборът на източник на въглехидрати трябва да се подхожда много отговорно. Какво да изберете? Ябълка! Тя има нисък гликемичен индекс, тъй като въглехидратите са представени от фруктоза. Само чернодробните клетки (и сперматозоидите!) Могат да метаболизират този вид монозахариди. Черният дроб е просто ангажиран с превръщането на фруктозата в глюкоза. Въпреки това, този процес е дълъг и многоетапен, и следователно рязък скок на кръвната захар не може да се образува. Екип от Вашингтонския държавен университет установи, че яденето на една ябълка на ден, по-специално сортът Granny Smith, може да защити от развитието на затлъстяване. 7 причини да похапвате ябълки Ябълките предпазват от болестта на Алцхаймер. Ябълките служат като отлична превенция срещу рака. Ябълките са полезни за предотвратяване на висок холестерол. Ябълките са полезни за сърцето и кръвоносните съдове. Apple предпазва от диабет. Ябълките допринасят за загуба на тегло. Ябълките след хранене (особено въглехидрати) предпазват зъбите от кариес. Яжте ябълки и бъдете здрави! Ябълкова диета Най-популярната разтоварваща диета винаги е била с ябълки. Това е разбираемо: ябълките растат почти в цялата страна, те са достъпни, вкусни и лесно смилаеми. Има различни ябълкови диети: комплекс, състоящ се от два продукта и един (моно диета). Най-новият вид диети бързо набира популярност. Моно-диетите се разтоварват за тялото, защото в рамките на 1-3 дни ядете само един продукт и нищо друго. Моно-диета може да се наблюдава доста често, защото тя носи много ползи: почиства тялото, подобрява обмяната на веществата, изхвърля излишната течност, помага да се загубят 1-2 кг. Ябълките имат много желязо, пектин, фолиева киселина, витамини А, В1, В2, В9, Е, К, Р, така че тялото ви получава много хранителни вещества. Ябълковите семена съдържат йод. Ябълките отстраняват токсични вещества, холестерол, тежки метали. Ябълките имат противовъзпалителни, антибактериални, антисклеротични, стягащи, слабителни, диуретични свойства. Видове ябълкова диета Има няколко варианта за ябълковата диета. 1. През деня можете да ядете ябълки във всякакви количества. Пийте твърде много, но само минерална вода и билкови чайове. 2. Яжте 1,5 кг ябълки на ден. В същото време те могат да бъдат подложени на топлинна обработка, но е най-добре да се пекат. Можете да направите ябълково пюре с малко лимонов сок. Тази версия на моно-диети не включва използването на течност, така че изберете сочен сорт. 3. Ябълки-кефир моно-диета позволява да се използва кефир. Броят на ябълките е ограничен: само 5-6 броя. Всяка ябълка трябва да се измие с 100 мл кефир. 4. Но ябълковата диета е за най-упоритите. Тя продължава седмица. В допълнение към ябълките, можете да пиете чай, за предпочитане зелен. Първи ден - 1 кг ябълки. Вторият ден - 1,5 кг ябълки. Третият ден - 2 кг ябълки. Четвъртият ден - 2 кг ябълки. Петият ден - 1,5 кг ябълки. Шестият ден - 1 кг ябълки; Седмият ден - пийте само минерална вода. Ако е трудно, можете да ядете няколко кисели млека. Помнете, че след всяка диета е много лесно да върнете загубените килограми. Спазвайте си някакъв режим на хранене, за да сте здрави и в чудесно телесно тегло.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив