SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Какво се случва, ако ядете 2 банана всеки ден в продължение на месец?

10/01/2019
от Екип GOLD SARMS

Бананите са един от най-популярните плодове в целия свят. Те са удобни за ядене, имат естествена защитна обвивка, лесно се контролират порциите и, разбира се, бананите са почти най-евтините плодове, които можете да намерите на рафтовете в магазина. Но знаете ли, че освен вкус, бананите са от голяма полза за нашето тяло като цяло? Само 2 банана на ден ще ви помогнат да контролирате кръвното си налягане, ще имат благоприятен ефект върху чревното здраве, ще ви помогнат да отслабнете и да поддържате зрителната си острота.

Какво прави бананите толкова сладки и вкусни? Естествените захари в състава им - захароза и фруктоза - са отговорни за сладостта на бананите, но освен захари, те имат добро съдържание на витамини, минерали и фибри, което прави бананите добро допълнение към ежедневната ви диета. По-специално, бананите съдържат добро количество витамин В6, витамин С, манган и калий. Средният банан съдържа 467 mg калий, който е много важен за здравето на кръвоносните съдове и сърцето и само 1 mg натрий. В допълнение към сърдечно-съдовата система, калият помага за поддържането на здравето на костите, като намалява количеството калций, който се измива от тялото, като по този начин предпазва костите от изчерпване.

Най-голямо количество хранителни вещества се намира в узрели банани. Жълтите банани с черни точки върху корите са най-богати на антиоксиданти и здравословни хранителни вещества. Както показват проучванията в Япония, именно тези банани съдържат веществото цитокин, което успешно се бори с образуването на ракови клетки в организма, стимулирайки производството на бели кръвни клетки.

Така че, колкото по-узрели са бананите, толкова по-добре повишават имунитета и имат страхотни противоракови свойства. Бананите с тъмни петна стимулират производството на бели кръвни клетки около 8 пъти по-ефективно. Ето защо, опитайте се да изберете точно такива банани за храна, и ако сте ги купили не съвсем узрели, след това ги поставете в хладилника и ги оставете да узреят, и едва тогава яжте и получавайте полезни ефекти до максимум.

Но това не са всички полезни свойства на бананите, ето още 6 научно доказани свойства на тези вкусни, жълти плодове:

1. Лекът за киселини в стомаха

Бананите са алкални плодове, така че са много ефективни в борбата с киселинния рефлукс и киселините. Яжте банани редовно и може би скоро ще забравите какво представлява киселините.

2.Източник на енергия

Калий, който се съдържа в бананите, ефективно защитава мускулите и спазмите ви по време на тренировка, а въглехидратите ще ви дадат достатъчно енергия, която също се отделя постепенно, като ви осигурява енергия през цялата тренировка. Затова яжте банани не след, а преди тренировка, това е по-подходящо и полезно.

3.Ако сте анемични
Бананите са с високо съдържание на желязо, така че те могат да помогнат на хората с анемия, като стимулират производството на хемоглобин. Увеличете броя на червените кръвни клетки и насърчете засиленото кръвообращение във всички части на тялото.

4.Полезен за стомашни язви

Бананите са може би единственият суров плод, който може да намали киселинността на язви, като покрие стените на стомаха и го предпази от дразнене. Бананите съдържат и протеазни инхибитори, които елиминират вредните бактерии, свързани с развитието на стомашни язви.

5. Проблеми със запека

Фибрите в бананите са много ефективни в борбата със запека, насърчавайки здрави движения на червата.
6. Облекчете хроничния стрес

Бананите съдържат значително количество триптофан, това е вещество, от което тялото ни се нуждае от производството на хормона на радостта, серотонина. В допълнение, калият насърчава доставката на кислород до мозъчните клетки, а витамините от група В успокояват нервната система и спомагат за подобряване на настроението.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив