SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Кои храни са подходящи след силова тренировка?

07/09/2019
от Екип GOLD SARMS
Тялото има нужда от голямо количество енергия когато е подложено на физическо натоварване, а ако не се храним по подходящия начин, рискуваме да провалим режима си на трениране. Освен това, здравословното и балансирано хранене помага за по-бързото достигане на спортните ни цели.

Правилното хранене – от съществено значение за постигане на резултати

Храненето, както и сънят, са ключови елементи които гарантират успеха ви от тренировките в залата. Сред най-популярните храни за консумация след тренировка са:

- Яйца – Протеините, витамините А, В2, В5 и В12 и антиоксидантите са само част от хранителните вещества заради които яйцата се считат за толкова полезни. Консумирани в здравословна комбинация след тренировка, те доставят на организма важни вещества за правилното му функциониране.

- Ориз – Освен че ви осигурява енергия, когато е сервиран с месо, той е идеален за тонизиране и подхранване на всички мускули в тялото.

- Грах – Омлетът с грах и салата със зеленолистни зеленчуци е чудесна идея за ястие след интензивна тренировка във фитнеса. Грахът е богат на витамин С, протеини, както и фибри, които ви карат да се чувствате сити.

- Сьомга – Сьомгата съдържа голямо количество протеини и омега 3 мастни киселини, които помагат както за поддържането на мускулите, така и за подобряването на физическата активност.

- Сладки картофи – Богати на витамини, осоцено В6, С и Д, магнезий, антиоксиданти и сложни въглехидрати, сладките картофи поддържат нивата на захар в кръвта по време на тренировка и са идеални за включване в хранителния ви режим.

- Киноа – Зърната киноа осигуряват на организма нужните количества протеини и аминокиселини, които са изключително важни за регенерирането на тъканите след физическо натоварване и за изграждането на мускулите, едновременно с това действайки като енергиен стимулант в организма.

- Кисело мляко – То представлява перфектната комбинация между протеини и въглехидрати и помага за справяне с мускулната треска. Освен това, киселото мляко е сред малкото храни които имат в състава си ли лионелова киселина, с роля в намаляването на процента мазнини в тялото.

- Поради високото си съдържание на протеини, въглехидрати и калий, бананите се считат за най-добрите плодове, които можем да консумираме след тренировка във фитнеса. За още повече протеин, можете да ги комбинирате с кисело мляко.

- Черен шоколад – Важен факт, който подкрепя консумацията на черен шоколад след тренировка е неговата способност да подобрява нивата на енергия и да води до по-бързо възстановяване след физическа активнст.

- Боровинки – Боровинките имат високо съдържание на антиоксиданти, като помагат за три пъти по-бързо възстановяване след интензивна тренировка.

- Сушени плодове, орехи, бадеми, семена – Ако не разполагате с достатъчно време, можете да опитате с тези варианти за бързо хапване, които ви осигуряват нужните протеини и въглехидрати, като едновременно с това подпомагат възстановяването на мускаулите.