SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Лесни стъпки как да свалите 5кг за един месец

08/08/2019
от Екип GOLD SARMS

Достигането на мечтаното тегло може да бъде доста трудно начинание, независимо от това колко искате да отслабнете. Промените стъпка по стъпка в диетата и начина ви на живот могат да направят отслабването много по-лесно. Правейки малки промени в начина си на живот, лесно можете да свалите до 5 кг само за един месец. Това ще ви помогне бързо да достигнете желаното тегло.

1. Правете повече кардио

Кардио упражненията са вид физическа активност, която увеличава сърдечния ритъм и води доизгаряне на повече калории и до подобряване функционирането на сърцето и белите дробове.

Добавянето на кардио към всекидненвния ви режим е един от най-ефективните начини бързо да увеличите загубата на тегло. Изследване със 141 възрастни с наднормено тегло показва, че комбинирането на 40 минутно кардио 3 пъти седмично с диета за отслабване намалява теглото с 9% за период от 6 месеца.

Друго 10 месечно изследване показва, че изгарянето на 400-600 калории пет пъти седмично чрез кардио упражнения води до отслабване с 3.9кг и 5.2кг, респективно. За най-добри резултати, опитайте да добавите поне 20-40 минути кардио дневно – или около 150 – 300 минути седмично. Вървене, бягане, боксиране и каране на колело са само част от формите на кардио, които могат да подобрят отслабването бързо.

2. Намалете простите въглехидрати

Намаляването на въглехидратите е друг лесен начин да подобрите качеството на диетата си и да засилите отслабването. Изключително полезно е намаляването на простите въглехидрати, които са вид въглехидрати, останали без нутриенти и фибри по време на преработката им. Те не само са с висока калорийна стойност и с малко хранителни вещества, но се усвояват бързо в кръвта и причиняват приливи на висока кръвна захар и увеличен глад.

Изследванията показват, че диета богата на прости въглехидрати се свързва с по-голямо тегло отколкото диетата богата на пълнозърнести храни.

3. Започнете да броите калории

За да отслабнете, трябва да изгаряте повече калории отколкото консумирате, независимо дали чрез намаляване на калорийния си прием или чрез увеличаване на дневната активност. Броенето на калории ви дава по-добър поглед над това как диетата влияе върху свалянето на килограми. Според 37 изследвания върху 16 000 човека, режимите за отслабване, които включват броене на калории, показват средно 3.3кг повече свалени килограми годишно, отколкото тези при които няма броене на калории.

Запомнете обаче, че само намаляването на калориите не се счита за достатъчно добра стратегия за отслабване в дългосрочен план, така че го комбинирайте с промени в диетата и начина на живот.

4. Избирайте по-добри напитки

Освен промяната на основните хранения, изборът на по-здравословни напитки е друг лесен начин за ефективно отслабване. Газираните напитки, соковете и енергийните напитки често съдържат огромно количество захар и допълнителни калории, които с времето водят до натрупване на килограми.

И обратното – водата може да ви помоге да се чувствате сити и временно да стимулира метаболизма ви за намаляване на консумираните калории и увеличаване на отслабването. Изследване с 24 души с наднормено тегло показва, че пиенето на 500мл вода преди хранене намалява количеството консумирани калории с около 15%.

Друго малко изследване, включващо 14 души, показва че пиенето на 500мл вода увеличава метаболизма с 30% след около 30-40 минути, като покачва количеството изгорени калории за кратко време след това.