SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Код червено-мазнини в минус

10/23/2019
от Екип GOLD SARMS

Повярвайте ми, за 2,5-3 месеца много добре можете да превърнете тялото си в картина! Казвам ви това компетентно! През годините на състезателна кариера в мъжкия фитнес трябваше сериозно да отслабна повече от веднъж или два пъти. Затова ви предлагам реален план за справяне с излишните килограми, доказан от много от моите награди и най-вече този, който аз ценя повече от другите: медалът на световния шампион по фитнес. Но първо бих искал да обърна внимание на състоянието на вашето здраве.

Факт е, че не винаги наднорменото тегло е резултат от простото преяждане. Много често зад излишната мастна тъкан по тялото стоят ендокринологични проблеми, заболявания на стомашно-чревния тракт, черния дроб, бъбреците и дори сърдечно-съдовата система. Затова съветвам всеки начинаещ фитнес да започне борбата за мускулно облекчение с посещение при лекаря. В противен случай рискувате да навредите на здравето си.

Така че, ако сте здрави, нека започнем! Но преди това доста теория. Сред начинаещите има често срещано погрешно схващане, че тези, които искат да отслабнат, се нуждаят от аеробика. Е, силовата работа уж е въпрос на личен каприз. Основният „аргумент“ е: аеробиката „изгаря“ мазнините, но „горивото“ на силовите тренировки са въглехидратите. Ако е така, тогава можете да забравите за силовите тренировки.

Няма да споря, аеробиката, наистина, консумира повече "мазнини" калории. Силовите тренировки обаче имат важно предимство. Те повишават секрецията на "хормони, изгарящи мазнини", и следователно шипът на тялото интензивно изразходва мазнини, не само при тренировки, но и след тях. Когато сте на удобен стол, гледате любимите си телевизионни сериали.

Само тези начинаещи, които все още не са свикнали да тренират с висока интензивност, не усещат ефекта от отслабването под влияние на силови упражнения, това е единственото обяснение за многобройни неуспехи, когато начинаещ фитнес гимнастик дори след няколко месеца силови тренировки вижда депресивно равномерно четене на тежести.

По-късно ще ви кажа правилната схема на тренировка с тежести, но засега нека да формулираме основния алгоритъм за бързо отслабване. Това звучи така: аеробика + силова тренировка. Първият термин от формулата ще ви осигури консумацията на голям брой калории, а вторият - ще увеличи секрецията на полезни хормони за изгаряне на мазнини. В резултат на това ще се окажете в двойна печалба: вие също ще загубите мазнини във ваканция. Важно е също, че под влияние на силови упражнения ще увеличите мускулите си. Е, те самите са много "енергоемки". Дори в покой тренираните мускули изискват несравнимо повече калории. Поради тази причина общото "изгаряне" на мазнини ще се увеличи с порядък. Ето още един аргумент в полза на културизма!

Ще споделя личния си опит за кардио. По едно време опитах „бягащата пътека“, и степъра, и елиптичния треньор. Опита да тича из стадиона. Всички тези експерименти ясно ми се доказаха: традиционната аеробика не е за мен. Душата ми не я лъже! Твърде скучно! Ето какво открих: два пъти седмично започнах да играя тенис, но на третия път (в деня на пълна почивка от тренировки) изхабих чанта за удар за час!

Три такива импровизирани кардиосесии са достатъчни. Вярно е, само при условие, че още пет пъти седмично натрапчиво тренирате с „желязо“.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив