SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Най-добрите кардио тренировки

06/22/2019
от Екип GOLD SARMS
Кардиото не включва само бягане – то представлява всеки вид тренировка, която увеличава пулса и затруднява дихателната система. Това означава, че не са ви нужни фитнес уреди или километри бягане навън за кардио тренировка – има толкова много опции. Решихме да създадем този списък с тренировки, които ще ви помогнат да разнообразите кардиото си и да опитате нови упражнения. Списъкът включва както тренировки подходящи за правене у дома, така и за навън и във фитнесфитнеса. Ето ги и тях: Най-добрите кардио тренировки, които гарантирано ще ви поизпотят Бягане Причината поради която толкова много хора свързват кардиото с бягане е защото това е най-популярната му форма. Всичко от което имате нужда са удобни обувки и дрехи! Бягането е наистина страхотно упражнение, което натоварва цялото тяло. Проблемът е обаче, че не всеки има удобно място за бягане, независимо дали навън или на пътека. Бягането не е подходящо и за хора, които имат проблеми с костите или със ставите. Каране на велосипед В сравнение с бягането, карането на велосипед щади много повече костите и ставите. Освен това, можете да научите техники за натоварване на различни части от краката. Минусът е, че трябва да инвестирате в подходящ велосипед или велоергометър, трябва да имате удобни места за каране, а и карането на велосипед не натварва равномерно цялото тяло, както бягането. Кростренажор Кростренажорът е чудесен вариант за нискоинтензивно кардио. За разлика от бягането и карането на велосипед/велоергометър, това кардио упражнение натоварва и ръцете, когато използвате дръжките. Както при другите фитнес уреди обаче, или трябва да инвестирате в такъв уред, или да имате удобен фитнес. Плуване Тъй като във водата теглото ви намалява, плуването е изключително добрa тренировка с ниско въздействие. То е подходящо за хора с голямо тегло, които имат проблеми със ставите или костите. Плуването ангажира много мускули на тялото и това го прави изключително ефективно. Минусът е, че трябва да имате удобен плувен басейн и научаването на техниките за плуване е по-трудно отколкото при другите упражнения. Танци Никога не подценявайте силата на кардио танците! Можете да танцувате почти навсякъде и този вид упражнения често включват цялото тяло. Можете да се запишете при професионални танцьори или просто да намерите клипчета в интернет. Това е перфектен начин да вдигнете пулса си и да се поизпотите. Бокс Ако искате да се поизморите, и да се чувствате като истинска бойна машина, опитайте с бокс! В този спорт се тренира цялото тяло, като се включват не само удари с ръце, но и с крака. Въоръжете се с търпение и се пригответе да подложите на тест координацията и рефлексите си. Препоръчително е да намерите треньор, който да ви обясни основите на бокса. Веднъж научили основните удари, може да се окаже че боксът е вашата нова страст. Походи Добрият поход – особено ако се прави през стръмна местност, а не просто мързелива разходка по равното – е чудесен начин да се поизпотите и да изгорите доста калории. Освен това, по този наачин прекарвате време сред природата, което е изключително полезно за намаляване на стреса и подобряване на настроението. Единственото препядствие при този вид тренировка е намирането на подходяща местност и съотвентната екипировка. Ако все пак решите да се занимавате с походи, ви гарантираме че няма да съжалявате!