SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Най-ефективните упражнения за мъже

07/03/2019
от Екип GOLD SARMS

Американското списание за фитнес и спорт Mens Fitness (публикувано от 1987 г.) нарече най-ефективните и изпитани във времето упражнения за мъже, с помощта на които човек може да работи най-ефективно с почти всички мускулни групи. Чрез включването на тези упражнения във вашия план за обучение, ще можете да изграждате мускули, да изгаряте мазнините по-интензивно и да трансформирате тялото си така, както искате.

Мъртва тяга

Без съмнение, основната насока на всички упражнения е мъртва тяга, която перфектно зарежда и работи през всички основни мускулни групи и вероятно е най-добрият тест за физическа сила и сила по всяко време. Тъй като всички основни мускулни групи участват в процеса на изпълнение, това позволява на организма да произвежда огромно количество тестостерон, основният хормон на изграждането на мускулите. Поради тази причина, тяга е в основата на всеки тренировъчен план за повечето спортисти в света и едно от основните упражнения за мъже.

Ако не сте напълно уверени в техниката на извършване на това упражнение, обърнете се за съвет от опитен треньор във вашата фитнес зала.

Подобно на мъртва тежест, клековете с тежест на раменете покрива основните мускулни групи на цялото тяло и е съществено упражнение за мъжете, особено при обучението и развитието на мускулите на краката.


Едно от най-популярните упражнения за мъже във всяка фитнес зала е преса/лежанка за вдигане на тежести. Това движение е отговорно за увеличаване на физическата сила, хармонично развитие на гръдните мускули, раменете и трицепсите. Упражнението се характеризира и с голямо производство на тестостерон, което спомага за ускоряване на растежа на общата мускулна маса в организма.


Вероятно най-важното упражнение за мъже с цел обучение на долната част на гърба и развитието на силни глутеални мускули е румънската тяга.Това движение също помага за укрепване на долната част на гърба, така че ще бъдете по-малко склонни към дискомфорт след дълъг работен ден в офис стол.


С правилното изпълнение на kettlebell, развивате експлозивна сила, натоварвате задните части, раменния пояс и същевременно получавате отлично кардио-натоварване.

Повечето съвременни треньори отбелязват специалната полза от упражненията с TRX ленти за окачване. Нестабилността на положението на ръцете при извършване на това движение води до интензивно активиране на мускулните влакна, което от своя страна води до увеличаване на силата за по-кратко време, отколкото в случая с класически push-up. Това упражнение е особено полезно за здравето на раменете ви.


Лост

Познат на много хора от детството, това многофункционално упражнение ефективно зарежда горната половина на тялото, свързвайки работата на мускулите на гърба, тялото и ръцете.

Медицинска топка

Едно от най-необичайните и изключително ефективни упражнения за коремните мускули. Работата с медицинска топка перфектно натоварва централната част на тялото, принуждавайки пресата да работи ефективно и добавя отлично кардиокорекция към плана ви за обучение.


УПРАЖНЕНИЕ С ШВЕДСКА ТОПКА

Друго непопулярно и изключително ефективно упражнение за шведската топка. Струва си да включите това движение във вашия тренировъчен комплекс, ако една от вашите цели е пресата.

Вдигането на големи тежести е чудесен начин за изграждане на силно, развито и релефно тяло. За да подобрите силата си, опитайте се да включите упражнението "ходене с гири" в тренировъчния комплекс: в края на тренировката вземете 30-35 кг гири и обикаляйте с тях в продължение на 30 секунди - това ще направи вашите ръце буквално "изгорени", но след няколко седмици това може значително да подобри работата в упражнения с голямо тегло, защото ще имате по-развита хватка. Вашите мускули ще растат много по-бързо.


Някои спортисти и треньори смятат, че пресата за щанги, по отношение на развитието на горната част на тялото, е упражнение по-ефективно от лежанката. Една от причините, поради които това твърдение може да е вярно, е да се свържете с работата на коремните мускули, които служат като още един голям източник на производство на тестостерон в организма. Това упражнение също така значително включва раменете и развива гръдните мускули добре.

За още по-голям ефект от всичкисилови упражнения, които ще правите, и за покачване на мускулна маса, можете да приемате Лигандрол

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив