SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Предимства на йога върху здравето на тялото

07/06/2019
от Екип GOLD SARMS
Йога се практикува от повече от 5000 години, като в днешно време, само в Америка, близо 11 милиона спортуващи се възползват от нейните ползи. С пълна увереност можем да кажем, че йогата не е просто поредният тренд.

Йогата се е превърнала във форма на фитнес тренировка, която предоставя не само физическо раздвижване, но и мисловна релаксация и поддържане на тялото. Много фитнес зали включват йога в своите аеробни програми или използват различни пози от йога за раздвижване на тялото. Освен това, йога тренировките включват определени техники за дишане и дори за медитация. Истина е, че голяма част от йога групите са създадени за релаксиране, но има и такива, чиято цел е преподаването на друг вид йога, която раздвижва тялото. Трябва просто да се отпуснете и да се понесете плавно по успокояващите асани, за да се насладите след това на многобройните полезни ефекти от йогата, сред които са подобряването на гъвкавостта, силата и баланса.

Ползи от практикуването на йога:

- Научавате се да бъдете в настоящия момент

Това е трудно за разбиране от много хора, но е същността на йога. Йога ни учи не просто да бъдем телом на определено място, но и да бъдем напълно съзнаващи за мястото и действието което извършваме. Ако например сте в йога залата, на постелката си, застанали в дадена асана, умът ви не трябва да е в офиса, вкъщи или в магазина – трябва да бъдете напълно слети с настоящия момент. По време на йога не съществува минало или бъдеще, важен е единствено настоящният момент. Това практикуване на слятост с настоящето е изключително добро за концентрацията и продуктивността. Вие можете да практикувате лесно наученето и извън залата.

- Обичате и уважавате тялото си

Често тежките упражнения във фитнес залата могат да доведат до дискомфорт, болка, обвиняване и негативни мисли. Насилвате тялото си с цел постигане на дадена идея, без да му отдадете пълното уважение и внимание. Йога ви помага да направите точно това. Да благодарите на тялото си за всеки прогрес и дори да го окуражите. Бавните движения, концентрацията и вниманието, с което ги изпълнявате са насочени изцяло към опознаване и любов към тялото. Отделите ли му нужното време, то със сигурност ще ви се отблагодари.

- Променяте виждането си върху дишането

Дишането е механичен процес, на който не обръщаме достатъчно внимание. По време на йога, дишането е от изключително движение по време на изпълнението на асаните. Дъхът е символ на пречистване, сливане с настоящето, пълно съзнаване на тялото и духа. Всяко вдишване и издишване ви извисява във вашата релаксация и лекува ума и тялото ви. Прилагането на йога дишането във всекидневния живот, и дори във фитнес залата, може да има толкова много ползи за вас.

- Тонизирате мускулите си

Йога не само ви помага да поддържате здравословно тегло, и дори да свалите някои излишни килограми, но тя ви помага да развиете мускулната си маса. Тя може да ви помогне да дефинирате мускулите си и да подпомогнете развитието на релефа си. Не става на въпрос за натрупване на мускулна маса както при бодибилдинга, а по-дкоро за шлифоване на вече развитата мускулна маса. Йога ще ви помогне да постигнете секси и красив силует.