SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Рамене (делтоид) - упражнения, функции за тренировка, анатомия

09/20/2019
от Екип GOLD SARMS

Масивните, добре развити рамене са отличителен белег на всеки спортист. В крайна сметка те, в комбинация с тясна талия, създават визуална илюзия за силата на торса и спортиста като цяло. Издутите рамене ще бъдат видими както на сцената, така и в обикновения живот. Дори в дрехите ширината на раменете ви няма да остане незабелязана.

Най-лесният начин да промените външния си вид е да укрепите мускулите на раменете. Разработените рамене ще балансират бедрата и визуално ще ги намалят. Ако фигурата ви прилича на ябълка или круша по форма, силните делтоидни мускули ще ви помогнат да изглеждате пропорционални. В допълнение, тази група мускули е най-търсената от мускулите на горната част на тялото, те работят с всякакви движения.

Делтоидна мускулна анатомия

Делтоидните мускули се състоят от три глави (снопове):

Предната глава (преден сноп) - е прикрепена към плешката и е отговорна за повдигане на ръката напред.
Средната глава (страничен сноп) - е прикрепена към акромиона на скапулата и ви позволява да вдигнете ръка в строна.
Задната глава (заден сноп) - е прикрепена към лопатката и ви позволява да вземете ръката си назад.

Делтоидният мускул покрива раменната става. Мускулът е дебел, има формата на триъгълник, обърнат нагоре и надолу. Състои се от големи мускулни снопове, във върха с форма на ветрило. Започва се от ключицата и лопатката и се прикрепя към делтоидната тубероза на плечовата кост.
Характеристики на тренирането с делтоидни мускули

Хората често започват да правят упражнения за мускулите на раменете с твърде голямо тегло, поради което страда техниката на изпълнение. И това е изпълнено с наранявания на раменната става. За да уморите мускулите на раменете, не е необходимо толкова тегло, колкото за мускулите на ръцете и гърдите. В повечето упражнения за делтовидните мускули държите дъмбелите на значително разстояние от тялото, така че те изглеждат по-трудни. За да тренирате правилно мускулите си, започнете да спортувате с леки дъмбели и да увеличите теглото си, докато изграждате мускули.

Трябва да сте подготвени за факта, че трябва да положите всички усилия, тъй като това е много упорита мускулна група и тренировките му трябва да са възможно най-разнообразни. Разбира се, многообразието на тренировъчния процес е важно за всички мускулни групи, но предвид сложността на анатомичната структура, то е особено необходимо за тренировката на раменете.

Запомнете - основният сорт! Злоупотребата с бенч прес, основното упражнение за увеличаване на масата на делтите, за повечето хора ще доведе до хипертрофия само на предния сноп. Струва си да се помни, че предната делта участва косвено в почти всички упражнения, насочени към развитие на горната част на тялото. Затова акцентът в тренировъчните делти трябва да бъде изместен към развитието на задната греда, така че развитието да бъде балансирано.

Трябва да тренирате раменете си не повече от два пъти седмично (за начинаещи ще бъде достатъчно веднъж), това ще позволи на мускулите да се възстановят напълно за следващата тренировка.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив