SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Тренировъчна програма за упражнения за жени

09/20/2019
от Екип GOLD SARMS
Краката са част от женското тяло, заобиколена от всички страни от погледите на мъжете. Силни, еластични, те показват, че домакинята е здрава, енергична, грижи се за себе си и поддържа красотата не само на лицето си, но и на тялото си. И затова краката се нуждаят от качествено обучение и изучаване. Да говорим за перфектни крака е глупаво. Такава концепция просто не съществува - всички женски крака се различават по форма, структура и развитие. Затова в тази статия ще говорим за общоприети методи, за да поддържате очарователните си крака в добра форма. Първо, нека поговорим защо те може да не са толкова добри, колкото бихте искали. Основните фактори са, разбира се, недостатъчното количество физическа активност, тяхната равномерност (статичен стрес през целия ден в близост до печката), заседнал начин на живот, проблеми с целулита и разширени вени (а това са любимите ви високи токчета и тесни дрехи). Дори ако всичко ви подхожда и краката ви са развалени от вниманието на мъжете, все пак трябва да се вслушате в себе си - има ли признаци на неприятности? Такива предшественици са усещане за умора, парене в краката след продължителна разходка, подуване на краката и стъпалата, спазми, поява на съдови синьо-виолетови „звезди“. И така, какво да правя? Има "три кита" на здрави крака. Това са контрастни процедури, физически упражнения и масаж. Даваме пример за тренировъчен план, който може да излекува краката ви от повечето неразположения. Преди да започнете тренировка, не забравяйте да се затоплите, като скачате с въже или бягате със средно темпо - 15-20 минути. Обучителна програма Суперсет Удължаване на краката в симулатора - 20 повторения. Натиснете крака - 20 повторения. Само 3 подхода. Почивка между комплекти 1 минута. Суперсет Класически клекове с мряна - 20 повторения. Повдигане на чорапи с мряна - 12-15 повторения. Само 3 подхода. Почивка между комплекти 1 минута. Суперсет Огъване на краката в симулатора с всеки крак на свой ред - 20 повторения. Огъване на краката в симулатора с два крака (с увеличение на теглото с 60%) - 15 повторения. Суперсет Лунгира с щанга на раменете - 20 пъти на всеки крак. Завъртете краката назад с тежестите от позицията „на четворки“, като застанете на лактите - 50 повторения на крак. Забележка: всички упражнения се изпълняват спокойно, без потрепване, с фиксиране в крайната точка.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив