SARMS Промо

0885 348 157 Кликнете за бързо набиране

Тренировките на Крис Евънс

09/25/2019
от Екип GOLD SARMS
Капитан Америка: Програма за тренировки Актьорът Крис Евънс, познат на всички от емблематичния си герой Капитан Америка, не винаги е имал перфектното тяло на супергероя. За да създаде масивна фигура и железни мускули, той трябваше сериозно да тренира и да се храни здраво - което още веднъж доказва, че няма генетични късметлии, а само упорита работа върху себе си. Отделно актьорът споменава, че храненето е ключов фактор за успех в увеличаването на телесното тегло. Без значително излишък от калории е просто невъзможно да промените метаболизма и да принудите тялото да изгради мускули - без значение колко добра е тренировъчната програма и колко е известен вашият личен треньор. Крис Еванс: възраст, ръст и тегло Според Крис Еванс по природа той е имал доста тънка физика - тоест той е бил типичен ектоморф. За първи път започва да се занимава с физическа подготовка на възраст 14-15 години, съчетавайки активни спортове с различни упражнения без допълнителна тежест (издърпвания на хоризонтална лента, лицеви опори от пода и т.н.). Първата голяма роля на актьора беше героят Джейк Уилър - капитанът на футболния отбор в тийнейджърската комедия „Филми за глупости“, която беше издадена през 2001 г., когато Крис Евънс беше едва на двадесет години. Три години по-късно кариерата му скочи, когато той играе в трилъра Cellular с Ким Бесинджър и Джейсън Стейтъм Крис Еванс: Най-доброто тяло на Холивуд За първи път образът на супергерой Крис Евънс се опита през 2005 г., играейки във филма Фантастична четворка. Преживяването беше изключително успешно и пет години по-късно актьорът стана отличителен белег на многочастичния франчайз на Avengers. В момента вече са издадени девет филма, а през 2019 г. ще излезе десетата поредица от легендарната история. В интервю Крис Еванс отбелязва, че за снимките на ролята на "Капитан Америка" е трябвало да тренира усилено и да се храни. В резултат на това за 3 месеца той успя да натрупа 10 кг тегло, намалявайки процента на телесните мазнини от 12% на 8%. Ключът към техническата страна на обучението е променливостта. „Никога не съм мислил, че има толкова много начини да стигнем до предела“, споделя Крис. Крис Еванс: Методика за обучение „Не мисля, че тялото ми е проектирано така, че да е необходим на капитан Америка“, казва Крис. - След месец и половина тренировка установих, че нещо щраква в дясното рамо, а левият гръден мускул боли. Но тези тренировки непрекъснато се променяха и винаги намирахме начини да продължим да тренираме мускули, избягвайки възпалените места. " И за трите месеца на подготовка за ролята, Евънс не направи нито една кардио тренировка: нито джогинг, нито гребане, нито велотренажор - нищо. "Ако правя кардио, просто се изпарявам", обяснява актьорът. "Доста съм костелив и просто трябва да кача тегло." Освен това не съм броил калории - просто трябваше да стана колкото е възможно по-голям. “ Програма за визуално уголемяване на мускулите Друг важен момент в тренировката на актьора беше, че няма нужда да развива активно мускулите на краката. Обучението на Крис Еванс се фокусира върху работата върху гърдите, бицепсите, трицепсите, трапецията и горната част на гърба. „Гърдите ме боляха постоянно, трицепсите ме убиха напълно. Но винаги съм обичал да правя рамене ”, признава Евънс. В крайна сметка Крис тренира по два часа всеки ден, за да се подготви за Капитан Америка. Според него самата програма не е толкова важна, според която сте ангажирани, като редовност и качество на обучение. „Ако дадете всичко възможно, рано или късно резултатът ще бъде получен.“ Освен това е важно истински да се насладите на тренировъчния процес. Масова диета от капитан Америка По време на подготовката за стрелбата Крис Евънс яде на принципа „яж толкова, колкото искаш - и после толкова много повече“. "Аз съм просто фен на суровите зеленчуци", признава актьорът. - Стомахът започва да работи като часовник. В допълнение, термичната обработка унищожава полезните вещества в продуктите. Ако имам нужда само от лека закуска, няма нищо по-хубаво от зеленчуците. " „Ям много пиле, пуйка и риба. Ако имате нужда от домашна порция протеин - изберете пуйка, тя има до 25,7% протеин с минимум мазнини. " По отношение на спортното хранене и други хранителни добавки, актьорът отбелязва, че е приемал протеинови шейкове, протеинови барове и BCAA аминокиселини. Отделно казва, че не е използвал никакви анаболни стероиди. Меню за супергерой за мускулен растеж Хранителната програма беше разделена на 7 хранения. Денят започна с обичайната овесена каша, на обяд актьорът чакаше пилешки гърди и ориз, за ​​следобедна закуска - протеинови шейкове, ядки и плодове. Преди вечеря, която се състоеше от нискомаслена риба, пилешко месо и зеленчуци, Крис изпи многофункционален коктейл, който в оптимални пропорции съчетава протеини, мазнини и въглехидрати. В резултат на това, използвайки програма за натрупване на постна мускулна маса, Крис консумира около 200 г въглехидрати на ден. Нормата на протеина се измерва приблизително в същото количество. Преди да започне да тренира, Крис Еванс тежеше около 80 кг, а към момента на снимките теглото му вече беше 90 кг, докато актьорът значително намали процента на подкожните мазнини. Три тайни, които позволиха на Крис Евънс бързо да се изпомпва за снимките в „Капитан Америка“, е акцентът върху зрителното увеличаване на мускулите на горната част на тялото, редовни и интензивни тренировки, както и значително увеличаване на консумацията на „правилните“ калории и протеини. Комбинацията от тези фактори може лесно да превърне тънкия супер тийнейджър в истински супергерой.

Коментари

Няма намерени мнения

Напиши отзив